2013. december 12., csütörtök

"Az én mesém" - a Kőbányai Kulturális Központ mesepályázata

Ez egy kettős pályázat (lehet választani):

- egyrészt meseírásra buzdít: gyermekek (két kategóriában: 12 évtől fiatalabb, illetve idősebb) valamint felnőttek küldhetnek be 1 oldalas saját mesét (névvel, elérhetőségekkel együtt) 2014. január 31-ig a nagy.krisztina@korosi.org címre,

- másrészt meseillusztrálásra kér fel: a www.korosi.org oldalon 2014. február végéig közzétett mesékhez várnak papír alapú illusztrációkat (szintén névvel, elérhetőségekkel együtt) 2014. április 1-ig.

A legjobb alkotásokból megjelentetik "Az én mesém 7" című mesekönyvet.

Részletek:
http://www.korosi.org/images/stories/mesefelhivas_2014.jpg

Megjegyzés:
Évekkel ezelőtt, amikor először indultam "Az én mesém" pályázaton, akkor ugyan nevezési díj nem volt (lehet, hogy most sincs), de a pályaművem beválogatásakor pénzbeli hozzájárulást kértek (volna) tőlem a szervezők, hogy le tudják gyártani az (az évi) mesekönyvet. Akkor nem járultam hozzá pénzzel - lehet, hogy hiba volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése