2014. március 16., vasárnap

Ingyen képek bloggereknek

Örömmel olvastam nemrég a www.mfor.hu egyik cikkében, hogy bloggereknek és közösségimédia-felhasználóknak ingyenesen elérhetővé/felhasználhatóvá tette többmillió fotóját a Getty Images (egy nagy képügynökség).

Megboldogult reklámügynökségi karrierem során sokszor válogattunk reklámkampányokhoz a különböző képügynökségek (köztük a fent említett Getty Images) képei közül, egy-egy fotóért - jogdíjként - súlyos tízezreket/százezreket kifizetve, hogy megspóroljuk a még drágább (és időigényesebb) egyedi fotóz(tat)ást.

Félreértés ne essék, a kereskedelmi/üzleti célú felhasználás esetén továbbra is jogdíjat kell fizetni, de ha valaki - mint például én - a saját blogján akarja megjeleníteni a Getty egy-egy képét, az most már - bizonyos feltételekkel - ingyenes...

Részletek a cikkben, az alábbi linkre kattintva:

http://www.mfor.hu/cikkek/Ingyenes_lesz_a_bloggereknek_az_egyik_legnagyobb_fotoarchivum.html

E hír kapcsán az az ötletem támadt, hogy időközönként (naponta/hetente vagy havonta) kiválasztok egy képet a Getty Images kínálatából, és egyedi megjegyzést/kommentet fűzve hozzá, felteszem ide, a blogomra.
(Valahogy úgy, mint ahogy - szintén itt a blogomon - külön sorozatot csináltam hír-képregényekből: egy-egy aktuális hírhez készítettem egy-egy hozzá passzoló képregényt - csak most megfordítanám a dolgot: egy-egy Getty Images képhez készítenék hozzá passzoló szöveget...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése