2013. augusztus 29., csütörtök

Karrieriránytű (előzetes könyvajánló)

A HVG Kiadó email-ben rendszeresen elküldi nekem a könyvújdonságainak aktuális listáját rövid bemutatókkal, borítóképekkel és a honlapjukra mutató linkekkel (amelyekre kattintva többet is megtudhatunk az új könyvekről). A HVG Könyvek nekem egyébként is nagy kedvenceim - a kiadó valahogy pont olyan könyveket jelentet meg, amelyek nagyobb részt engem is érdekelnek.

A napokban kapott listából például Richard N. Bolles "Karrieriránytű - Álláskeresők és pályamódosítók kézikönyve" című (újra kiadott, aktualizált) könyvét szúrtam ki magamnak (a könyvről bővebben a kiadó honlapján, ide kattintva). Bár nem vagyok - pillanatnyilag - álláskereső, viszont pályamódosító igen, ezért valószínűleg sok jó tanáccsal tud nekem (is) majd szolgálni ez a könyv.
Már maga a könyvborító is (lásd lejjebb) szolgál néhány hasznos tanáccsal, ugyanis - többek között - az olvasható rajta, hogy:
- Végezz önvizsgálatot!
- Légy őszinte!
- Mérd fel képességeidet!
- Keresd meg az erős pontjaidat!
- Válassz új karriert!
- Indíts blogot!
- Frissítsd Facebook-profilodat!
- Készíts Linkedin-profilt!
- Indíts saját vállalkozást!
- Kövesd a változásokat!
- Őrizd meg a reményt!

Én úgy tervezem, hogy könyvtárközi kölcsönzéssel elhozatom a kalocsai városi könyvtárba ezt a kötetet, és kb. ezer-ezerötszáz forint kölcsönzési díjért két-három hét alatt elolvasom, és írok róla (a mostani, "előzetes" könyvajánló mellé) egy "utólagos" könyvajánlót ide, a blogomra és mondjuk, a Kalocsai Néplapba. Ha pedig nagyon megtetszik nekem a könyv, akkor meg is veszek egy példányt belőle a neten rendelve, vagy pedig a helyi könyvesboltok valamelyikében megvásárolva...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése