2013. június 27., csütörtök

Képregényes rejtvények készítése

Szeretek képregényeket és - ettől függetlenül - rejtvényeket is kitalálni/elkészíteni. Azonban idén, a kalocsai művelődési központ által szervezett gyermeknapra összehoztam e két hobbimat: saját (korábbi) képregényeimből (is) készítettem feladványt a gyermekeknek.

A www.toondoo.com képregényszerkesztő weboldalon készített párkockás képregényeimet a netről ingyenesen letölthető Image Cut szeletelőprogrammal felvágtam kockákra, majd a Picasa képmegjelenítő program "Kollázskészítő" funkciójával összekevertem őket és készítettem belőlük egyetlen - a kockákat ömlesztve bemutató - képfájlt, ami ezután pár példányban ki lett nyomtatva.
A gyerekeknek az volt a feladatuk, hogy - a rajtuk látható kép és szöveg alapján - sorrendbe rakják (sorszámozzák) az egyes képregénydarabokat.
Íme egy példa:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése