2013. június 19., szerda

Versem a neten

Csak nemrégiben vettem észre, hogy a "Nő" című versem - még régen: 2011. november 30-án - felkerült egy blogra:
http://maradacsend.blogspot.hu/2011/11/no.html

Beleolvasgattam a blogba, és rájöttem, hogy a tulajdonosát (bár a blogban nem nevezi néven magát) látásból ismerem, és - bár nem én kértem meg őt, hogy idézzen tőlem, mégis - jólesett nekem, hogy említésre méltónak találja ezt a művemet.

Érdekes, hogy pár hónappal később, 2012. márciusában az akkor esedékes költői bemutatkozó estemről szóló kalohirek.hu tudósítás (amit ide kattintva tudsz elolvasni) végén szintén ugyanezt a művemet idézik tőlem. Bár nincs aláírva  a tudósítás (sem), de valószínűleg a tudósító személye megegyezik a blogtulajdonoséval.

Köszönet neki - a blogjában való idézésemért és a tudósítás elkészítéséért!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése